close

 

感覺上,我很久沒見過家人。

雖然住埋同一間屋,但我每晚返到去都十點幾至十二點幾。佢地都訓左或者返工...

好耐無係屋企食三餐。早午晚都係街食......好辛苦....../_\

 

感覺上,每日都係二點幾先訓著, 七點幾醒。

日日如是,無dayoff。一至日都full。由朝直踩到晚。

無假期,如果可以  畀我訓到九點已經好滿足...

 

唉.......唔想睇婦科.......好貴 /_\

 

感覺上,我應該要住在studio。

我每天都上八半/九半的堂。然後無論上班與否,都需要在AVA(Campus)做artwork。

開到十點做到十點。可以再去電腦室繼續另一份(屋企電腦死了Photoshop=口=),隔朝又上八半堂..


每日車費好貴......最大問題周圍走..........好唔想塔完地鐵  行到身水身汗  又再塔巴士  同小巴. /_\

 

感覺上,很久沒和巨無bb行街同埋二人世界。

返學好趕上堂,好趕落堂。嗚。返到去功課, 展覽, 比賽 都充斥成個腦。

/_\

 

家庭, 學_, 愛_, 友, 事_, 神

比例失衡

 

/_\

arrow
arrow
    全站熱搜

    順 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()