close

星期日最後係學校過夜, 同學們已經係工作室長蛀。

但因為太多蚊, 連我腳止公都唔放過,隔甩底下邊既文胸邊都咬到, 痕到我呢

4點訓到6點幾7點都未訓到,加上長期用腦打文排版,真係好虛

 

連續幾晚係電腦室過左幾晚,12點要CLOSE. 然後趕車返家。

做到星期二下午要拎去印(之後仲有另一份),差唔到做完時,USB突然 Hang左,我成個fyp folder 要交既野 damage 左!!!!!!!!!!!!!!! 

 

我接受唔到!!  由頭做過, 半個月以黎搵既reference, foot note要打過, 影既相都無晒....

我慢慢做, 諗下可以點做....諗諗下就發現無左好多野,最大問題係我特登請假返黎過夜做!!!!!

崩潰喇我!

做左少少個頭,一邊做一邊流淚,之後愈喊愈大聲,愈喊愈激動,嚇親巨無霸同同學仔。

 

anyway, 我最後12點前做晒,不過資料已經無之前咁足, 有九成都唔錯。

 

我好想upload 相,等我5月完晒d野先。  我而加心情好好多,我要星期五前畫好晒36 書+ 訂裝!!!!!!!!gogogo

下星期內要借機拍片, 剪片,買幾部mon又要使幾千蚊!!!仲要瓖框!!! 

FYP 真係燒銀子...希望四千內KO晒......我份糧都畀晒佢Q_Q (grad show一定要睇喇你地!1)

要時間鬥快,希望電腦醒醒定定!!!!!買過部硬碟生生性性

唔好崩壞Q_Q

 

ps 巨無霸印完之後,2天內搞埋d paper, exam, 仲有買機票,仲要去聽talk, 全部星期五佢要KO晒,星期六就in master!!!!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    順 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()